Deze website gebruikt cookies om de surfervaring makkerlijker te maken. Lees meer

NL   FR   DE   PL   RU   EN

Nieuws

"Mijn Pop-up restaurant" smaakvol gestoffeerd door Deco-Fact

22 april 2014

Dat Pop-up restaurants de nieuwe trend zijn in de culinaire wereld is ook VTM niet ontgaan. Na het populaire Mijn Restaurant, speelt de nieuwe editie in op de nieuwe trend in de wereld van eten en drinken.

Sinds februari strijden 5 enthousiaste duo's in hun eigen pop-up restaurant waarin ze een origineel concept mogen uitwerken.

Het winnend duo zal op het einde van de rit 100.000 euro ontvangen om hun eigen persoonlijke horecadroom te verwezenlijken.

De tijdelijke exclusieve restaurants staan op de gezelligste pleinen in Hasselt, Brussel , Antwerpen, Kortrijk en Gent waar de gasten in een uniek concept kunnen dineren.

In opdracht van Medialaan stond Deco-Fact in voor het stofferen van de daken in de 5 pop-up restaurants. In Antwerpen en Hasselt stoffeerden Deco-Fact de daken wit. De pop-ups in Gent en Brussel werden in gebroken wit gestoffeerd en Kortrijk kreeg een lichtgrijze kleur als stoffering.

Vanaf april zijn de pop-ups geopend voor het grote publiek. Als je de unieke sfeer wil opsnuiven en culinair verrast wil worden, moet je snel reserveren want voor je het weet, zijn ze weer weg.

« terug