Deze website gebruikt cookies om de surfervaring makkerlijker te maken. Lees meer

NL   FR   DE   PL   RU   EN

Nieuws

Deco-Fact zorgt voor Bohemian Chic op Eccentric

07 juli 2014

Van 28 mei tot en met 2 juni vond de 12de editie van het toonaangevende luxury en lifestyle event Eccentric plaats op het strand van Knokke-Heist. Dit jaar lanceerde Eccentric een nieuw concept met als thema 'Bohemian Chic'.

Deco-Fact zorgde nu al voor het zesde jaar op rij voor de passende aankleding van de befaamde 'Eccentric Village'.

Op Eccentric wordt niet gekozen voor de traditionele beursopstelling met gangen en standen, maar staat het 'Eccentric Village'-concept, dat opgebouwd is uit aparte 'villages', centraal. Exclusieve standhouders toonden er de nieuwste trends inzake luxe, mode, gastronomie, interieur en zoveel meer.

Nieuw dit jaar was de Foodlab Beachbar en een Veuve Clicquot-champagnebar met zicht op zee. De talrijke randanimaties en events zoals de Eccentric Oldtimer Roadshow, de Executive Vip-Night en de Kids Matinee zorgden er opnieuw voor dat deze luxueuze en prestigieuze beurs wijd en zijd tot de verbeelding sprak.

De Eccentric Village werd voor de zesde opeenvolgende keer volledig aangekleed door Deco-Fact.

Alle aluminiumhallen en pagodes werden in opdracht van Aalster Tentenbedrijf door Deco-Fact voorzien van een passende dak- en zijwandstoffering.

« terug