Deze website gebruikt cookies om de surfervaring makkerlijker te maken. Lees meer

NL   FR   DE   PL   RU   EN

Nieuws

Comformaskers (niet voor medisch gebruik)
22 april 2020

Comfortmaskers  (made in Belgium)
 
Formaat 27,60 x 14,60 cm

Let op: Dit zijn geen medische mondmaskers of PBM (persoonlijke beschermingsmiddelen). Enkel voor persoonlijk verbruik.

Door de elastische banden sluiten deze stoffen gezichtsmaskers nauw aan op het onderste deel van je gezicht, zonder je huid te irriteren. Ze bieden comfort aan de gebruiker: je kan gezicht, neus of lippen niet aanraken.

Materiaal: 100% polyester – 205 gr/m2
Wasbaar 90° (steriel)
Herbruikbaar
Dubbel gelaagd
Oeko-Tex Standaard 100 (productklasse 2)
Eén formaat
Levertermijn ca 10 werkdagen (grotere aantallen op aanvraag)
2,75€ per stuk + btw  (minimum afname 100 stuks) 

Aanbevelingen
Het is belangrijk dat deze comfortmaskers minstens één keer per dag op 90° gesteriliseerd worden.
Voordat u een masker opzet; wast u uw handen met een hydro-alcoholische oplossing of met water en zeep.

meer info  info@deco-fact .be of bel 0032495540732

 

Deco-fact rockt mee met grootste ondernemersorkest van Limburg
03 april 2018

 Het grootste ondernemersorkest van Limburg verzamelde op 11 januari op de Nieuwjaarsinvitito van Voka. De Kamer van Koophandel Limburg had dit jaar ‘Voka rocks’ als thema, een knipoog naar de samenhorigheid binnen ondernemingen. Meer dan 2 800 Voka-leden wensten elkaar het beste voor 2018. Ook voorzitter Francis Wanten blikte in zijn speech vooruit en kondigde het SALVO-actieplan aan.

Ondernemers, managers, zaakvoerders, politici en andere hoogwaardigheidsbekleders vonden hun weg naar de Gouverneur Roppesingel voor de Nieuwjaarsinvitito van Voka – KvK Limburg. Ook een veertigtal ambassades waren vertegenwoordigd. Voorzitter Francis Wanten opende de avond met een dank je wel aan alle ondernemers. Mede dankzij hun inspanningen daalde de Limburgse werkloosheid historisch. Daarnaast kondigde hij het SALVO-actieplan aan, waarmee Voka – KvK Limburg de Limburgse ondernemers een duw in de rug wil geven.

Voka rocks!

Het thema was dit jaar ‘Voka rocks’. Dat mochten de aanwezigen letterlijk nemen, want negen ondernemers bliezen samen met begeleidingsband Festeyn het voltallig publiek muzikaal van de sokken. De muzikanten van dienst waren Ed Somers (Vestio) – trompet, Christiaan Kastrop (Eksturstore) – gitaar, Davy Jonckers (Yontec) – gitaar, David Winkels (Maasmechelen Village) – zang, Ben Lambrechts (PXL Hogeschool) – mondharmonica, Gert Schrijvers (Smuco) – trompet, Ludwig Stevens (Sterimed) – saxofoon en Philippe Bodson (ASL) – dj. Tot slot was er met Jan Huismans van The Voice een verrassingsact.

Maar ‘Voka rocks’ was ook een verwijzing naar de ongeziene samenhorigheid in bedrijven. “Net als in een orkest vind je die immers ook terug in een onderneming. Daar zijn de medewerkers ook op elkaar ingespeeld. Zij vormen een harmonisch geheel”, verduidelijkt gedelegeerd bestuurder Johann Leten.

Deco-Fact, de specialist in stoffering van tenten verzorgde in opdracht van Veldeman tenten de stoffering van het integrale tentencomplex.

 


Deco-Fact creëert feestelijke sfeer op Stephex Masters
03 september 2017

In de schaduw van het Brusselse Atomium heeft van woensdag 30 augustus tot en met zondag 3 september de Stephex Masters plaats gevonden. In nauwe samenwerking met BHV Expo Groep zorgde Deco-Fact voor de aankleding van onder meer de VIP-loge en de Stephex Club.

De Stephex Masters is een jumping met naam en faam binnen de ruitersportwereld, waar s ’werelds beste ruiters het tegen elkaar opnamen. Dit grootse en druk bijgewoonde event vond plaats in Wolvertem, in de groene rand van Brussel.

Het bedrijf BHV Expo Groep had het terrein voorzien van meer dan 11.000 m² aan tenten, waar sport, spanning en entertainment centraal stonden. Samen met BHV Expo Groep heeft Deco-Fact het dak en de zijwanden van de VIP-loge tent voorzien van witte stoffering. Ook de loges werden op de gekende stijlvolle manier afgekleed. De decoratieve inkleding van de tent van de indrukwekkende VIP-loge – met nota bene een afmeting van maar liefst 20 x 105 m! - was een kolfje naar de hand van Deco-Fact.

Ook de “Stephex Club”, waar de gasten tot in de late uren konden feesten, werd door Deco-Fact voorzien van een zwarte dakbekleding. De bezoekers genoten met volle teugen van het sfeervollekader.

Deco-Fact blikt dan ook zeer tevreden terug op een goede samenwerking met BHV Expo Groep.

 


Objective feest in moderne Veldeman tent
15 mei 2017





Voor de viering van haar 20-jarig bestaan en de opening van een supermoderne nieuwbouw wilde softwarebedrijf Objective een gepaste tentstructuur huren. Deze moest groot genoeg zijn voor een receptieruimte en een zittend diner, én een personeelsfeest op de laatste dag van het drie dagen durende bedrijfsevent.

De tentstructuur moest verbonden worden met het nieuwe gebouw en er moest verduistering voorzien worden om de juiste sfeer te creëren voor een optreden.

Veldeman plaatste een mooie booghal Arcada van 15m bij 45m. De moderne tentstructuur werd uitgerust met strakke panelen en voorzien van laad- en losplatformen, cateringruimte en een looppad voor artiesten.

De booghal werd verduisterd door het gebruik van opac (niet-lichtdoorlatende) dakzeilen en zwarte stoffering. Bij de verbinding met het gebouw moest rekening gehouden worden met de hoogte van de deuren, waardoor een verhoogde hal en schuine aanbouw nodig was. Dit werd op maat uitgevoerd.

Samen met partners The Powershop, Deco-Fact, Coby, Soundfield en Diner Privé zorgde Veldeman voor een geslaagd resultaat!

 



 

Deco-Fact decoreert Evolution in stijlvol zwart-wit op BRAFA
31 januari 2017

 Van 21 tot en met 29 januari 2017 vond in Tour & Taxis Brussel de 62ste editie plaats van de Brussels Art Fair, beter bekend als BRAFA. Brafa is niet alleen het eerste belangrijke kunstevenement van het jaar, maar tevens een van de meest toonaangevende kunstbeurzen ter wereld. In opdracht van Neptunus Structures voorzag Deco-Fact het tijdelijke restaurant, ondergebracht in een Evolution-tent, van een stijlvolle stoffering.

Als een van de oudste kunstbeurzen ter wereld – BRAFA werd opgericht in 1956 – staat het evenement zeer hoog aangeschreven in de kunstwereld. En dat mag niet verwonderen gezien de organisatie jaar na jaar een topaanbod aan ‘schone kunsten’, antiek, modern en hedendaags werk en design onder één dak weet samen te brengen. Ruim 60.000 bezoekers – opnieuw een record – wisten dit jaar de weg naar Tour & Taxis, waar de beurs sinds 2004 haar thuishaven heeft, te vinden om er met volle teugen te genieten van het aanbod van niet minder dan 132 gerenommeerde exposanten uit zestien landen. Het feit dat BRAFA steeds meer buitenlandse kunstliefhebbers voor een trip naar Brussel weet te charmeren, bewijst dat het negendaagse evenement tot de absolute top van de Europese kunstbeurzen behoort.

Bij een prestigieuze beurs hoort een al even prestigieus restaurant en daar zorgden Neptunus Structures en Deco-Fact dan weer voor. Neptunus plaatste er een 15 m x 45 m grote Evolution-tent, die zich kenmerkt door een ingenieus bouwsysteem waarbij de aluminium dakconstructie in één keer met een hydraulisch systeem wordt opgetrokken. Deco-Fact zorgde op vraag van Neptunus voor een opmerkelijke én stijlvolle hemelstoffering van de tent met witte en zwarte vlakken en punten omhoog en omlaag in het dak. Visueel vormden de verschillende vlakken een visueel verbluffende, vloeiende overgang. Aansluitend op de hemelstoffering koos Deco-Fact ook voor een zijwandstoffering in wit waar ook hier weer zwarte vlakken in terugkwamen.

 

Deco-Fact verlegt opnieuw grenzen op Zoute Rally Grand Prix
16 december 2016
Zoute Rally Grand Prix is hét oldtimerevent waar de meest prestigieuze automerken ter wereld vertegenwoordigd zijn. Van 6 tot en met 9 oktober had men dit jaar de kans om te pronken met zijn/haar paradepaardje. Maar ook Deco-Fact heeft dit jaar weer de kans gekregen zijn vakmanschap te tonen aan het grote publiek. En dit dankzij zijn opdrachtgevers: First Tent, 24Seven en Veldeman Structures.

Het hippe Zoute vormt met haar Kustlaan en het Albertplein een internationaal toneel voor zowel oude als nieuwe uiterst exclusieve wagens tijdens de Zoute Rally Grand Prix. Gedurende vier dagen werden hier rally’s, veilingen en randactiviteiten georganiseerd.

Jaar na jaar wordt Deco-Fact op deze prachtige locatie uitgedaagd om zijn grenzen te verleggen. En ook op deze editie kan Deco-Fact tevreden terugkijken.

Voor First Tent werden drie Aluhallen gestoffeerd. Eén Aluhal (20 m x 35 m) waar de piloten konden ontspannen, de zogenaamde ‘driversclub’, één Aluhal (20 m x 60 m) op de golfsite van de Royal Zoute Golf Club en nog één Aluhal (25 m x 25 m) op de dijk. Deze laatste twee tenten waren de thuishaven voor bank Degroof-Petercam. Gedurende vier dagen wedijverden de eigenaars van classic cars hier om verscheidene prijzen.

24Seven gaf Deco-Fact de opdracht een Etagetent (25 m x 25 m) en een daaraan gekoppelde Aluhal (25 m x 50 m) te stofferen. Deze werd ingepalmd door het veilinghuis met wereldfaam: Bonhams. Hier werden exclusieve oldtimers en nieuwe wagens verkocht.

Op de dijk van het Zoute heeft Deco-Fact verscheidene Arcade booghallen gestoffeerd voor Veldeman Structures. Deze deden dienst als luxe-box voor o.a. Audi, BMW, Ferrari, Maserati en Mercedes.
 
Deco-Fact dankt bij deze de organisatie voor haar inzet en goede samenwerking en kijkt alvast uit naar volgend jaar!
 
 
 
Deco-Fact stoffeert Kookeet in Brugge
07 november 2016
Kookeet is dé ontmoetingsplek voor elke fijnproever. Dit culinair festival, dat plaatsvindt in Brugge, was aan zijn zesde editie toe. 24, 25 en 26 september serveerden 31 topchefs waaronder gastchef Jeroen Meus tal van gastronomische gerechten. Het tentendorp waarin de chefs kookten en het publiek van de gerechten genoot, werd gebouwd door de Brugse firma First Tent. Zij gaven de opdracht aan Deco-Fact om de hallen te decoreren en te voorzien van dak- en zijwandstoffering. Het betrof maar liefst drie Aluhallen, vier booghallen van 20m op 5m en een de etagehal van 10m x 35m.

Gespreid over deze drie dagen, kon het festival rekenen op 130.000 bezoekers die proefden van wat de Vlaamse sterrenchefs serveerden. Het publiek kon kiezen tussen gerechten van o.a. Geert Van Hecke (Karmeliet***), Dominique Persoone (The Chocolate Line), Filip Claeys (Jonkman**) etc. Een luxeprobleem om te kiezen tussen al deze toppers.

In de champagnebar kon je, speciaal voor deze editie van Kookeet, drie Limited Editions-cuvées proeven van Champagne Résidence Pierre. Op het festival was ook een verfijnde koffie- en wijnbar aanwezig. Het publiek kon enkele van de chefs aan het werk zien tijdens de kookdemonstraties. Daarnaast stonden er kookbabbels op het programma.

Kookeet groeide op korte tijd uit tot het grootste foodfestival van Vlaanderen. Je kon aan toegankelijke prijzen proeven van culinaire gerechten en je leerde de chefs en hun restaurants kennen. Het is een formule die duidelijk aanslaat bij het grote publiek.
Deco-Fact decoreert op de RICOH Open
30 september 2016

De RICOH Open in Rosmalen vond dit plaats van maandag 6 tem zondag 12 juni. Dit is het enige Nederlandse grastennistornooi. Ondertussen is deze Open een vaste waarde in het internationale tenniscircuit. De RICOH Open staat voor plezier, business en topsport en dat in combinatie met een unieke beleving. In opdracht van Neptunus stoffeerde het Maasmechelse Deco-Fact negen tenten, waaronder de Galeria Etagehal 12 x 40 meter.

De eerste editie van het grastennistoernooi in Rosmalen werd in 1989 georganiseerd. Aanvankelijk was het een demonstratietoernooi waar acht internationale tennissers aan deelnamen. Een jaar later, in 1990, maakte de wedstrijd onderdeel uit van de nieuw opgerichte ATP Tour. Op dat moment was dit het enige grastoernooi op het Europese vasteland. De deelnemende tennissers beschouwen de RICOH Open als ideale voorbereiding op Wimbledon.

Nicolas Mahut (ATP-49) was de beste bij de heren. Voor deze 34-jarige Fransmans is het al de derde overwinning op dit tornooi. De Amerikaanse CoCo Vandeweghe (WTA-43) won haar tweede titel op het Brabantse gras.

Neptunus is al vele jaren official supplier van de tijdelijke event accommodaties, en verzorgde ook dit jaar de VIP-paviljoens en publieksaccommodaties: de skyboxen aan het centre court, de gezellige promenade, het hospitality dorp en het tennis village zijn jaarlijks terugkerende succesnummers. Een topsportevenement met topspelers in een schitterende ambiance.



 


Deco-Fact stoffeert bedrijfshal voor jubileumviering van Axor
15 september 2016

 Axor industriebouw uit Bocholt blaast dit jaar 20 kaarsjes uit en vierde dat samen met goede klanten, leveranciers en vooral het gemotiveerde personeel. Het feest vond plaats in de werkhal van Axor die voor deze bijzondere gelegenheid werd omgetoverd tot een prachtige feestzaal. Op vraag van Axor stoffeerde Deco-Fact de bedrijfshal.

In 1996 richtten Jaak Van Hoef en Patrick Das ‘Axor Industriebouw’ op. Het bedrijf in Bocholt is gespecialiseerd in het leveren en plaatsen van staalconstructies, fabriekshallen, magazijnen, toonzalen, garages, kantoren, enz. Naast nieuwbouw houdt de firma zich ook bezig met de renovatie van bestaande gebouwen. Een aantal jaren geleden stapten ook Jo en Inge Van Hoef in het bedrijf van hun vader dat momenteel over vijf vakbekwame montageploegen beschikt. Jaarlijks werkt het enthousiaste Axor-team een 50-tal projecten af.

2016 is voor Axor een jubileumjaar. Het bedrijf viert dit jaar immers zijn 20-jarige bestaan en dat verdient natuurlijke een spetterend feest. Zo’n mijlpaal kan immers niet onopgemerkt voorbijgaan. Axor maakte van de gelegenheid gebruik om de goede klanten, leveranciers en vooral het gemotiveerde personeel te bedanken. Het feest vond plaats in de werkhal die voor deze bijzondere gelegenheid werd omgetoverd tot een prachtige feestzaal! Alles was tot in de puntjes afgewerkt, onder meer dankzij Deco-Fact dat op vraag van Axor de bedrijfshal stoffeerde. De strakke, witte bekleding oogde bijzonder sfeervol en gaf de ruimte een extra feestelijke uitstraling mee!

Axor vroeg aan alle genodigden een bijdrage te storten voor het goede doel, met name de vzw Kleine Prins. Deze vzw zet zich met hart en ziel in voor gezinnen met kinderen die voor hun 18de getroffen worden door kanker. Dankzij de giften van de genodigden kon Axor de mooie som van 3.790 euro doneren aan vzw Kleine Prins.

 


Deco-Fact stoffeert voor de doop van ‘Vole Au Vent’
22 mei 2016



Donderdag 28 april werd het schip ‘Vole Au Vent’ in Oostende gedoopt en dit in aanwezigheid van Koningin Mathilde. ‘Vole Au Vent’ is het installatieschip van het internationale gerenommeerde baggerbedrijf Jan De Nul uit Aalst. Het schip is in 2013 gebouwd en werd recent aangekocht door Jan De Nul. Het is één van de grootste schepen in zijn soort en werd omgedoopt tot ‘Vole Au Vent’.

Dit imposante schip van 140 meter zal op de bodem van de Noordzee funderingen plaatsen voor windturbines. Het bedrijf Jan De Nul zal van mei tot en met augustus 50 nieuwe funderingen van 80 meter lang installeren in de Noordzee. De windturbines die er geplaatst zullen worden, behoren tot het project Nobelwind en wordt het vierde windmolenpark voor de Belgische kust. Het park ligt op 46 kilometer voor de kust van Zeebrugge en heeft een totale oppervlakte van 22 km². Het nieuwe windmolenpark zal een capaciteit van 165 megawatt en zal 186.000 gezinnen van groene stroom voorzien. Windenergie is een sterk groeiende sector. Voor Jan De Nul is het zeer belangrijk om hier actief in te zijn. De windmolenbouw in de Noordzee is hier alvast een voorbeeld van.

Koningin Mathilde trad op als doopmeter van ‘Vole Au Vent’. Na de doop van het schip, werd de Koningin ontvangen op het schip voor de ondertekening van de doopakte.

Voor deze plechtigheid stoffeerde Deco-Fact enkele tenten en dit in opdracht van Nimarent. Het ging om een Arcade booghal van 15m x 35m. Deze booghal had een transparant dak en deels transparante zijwanden. De booggevel werd tot op de grond afgestoffeerd. Vervolgens werden alle zeil- en alu poten vakkundig weggewerkt. Deco-Fact stoffeerde de Pagode 5m x 5m. Ook hier werd alle alu weggewerkt. De layer en reling werden strak bekleed.

 

Deco-Fact stoffeert tenten Ronde van Vlaanderen
20 april 2016

Op zondag 3 april 2016 vond de Ronde van Vlaanderen plaats. Dit jaar vierde “Vlaanderens Mooiste” een jubileum. Het was de 100ste editie van de Ronde. Deze klassieker is dé hoogdag voor alle wielerliefhebbers.

Ter gelegenheid van deze bijzondere verjaardag werd een unicum georganiseerd, The Fan Ride. Honderd fans legden in alle exclusiviteit de laatste 100 kilometers van de koers af net voor de profs.  Een bijzondere ervaring om aangemoedigd te worden door een massa supporters!

De zege van de Ronde ging naar wereldkampioen Peter Sagan. Hij droeg zijn overwinning op aan collega’s Antoine Demoitié en Daan Myngheer, die eerder die week overleden.

Deco-Fact stoffeerde in opdracht van Veldeman een tent van maar liefst 4200m². Deze tent stond aan de Oude Kwaremont. De legendarische kasseistrook van de Oude Kwaremont is zelfs beschermd als monument.

Daarnaast voorzag Deco-Fact, op vraag van 24 seven, een aantal tenten langsheen het parcours van stoffering. Zoals de tent van 2300m² in Oudenaarde aan de start en finish. 24 seven verzorgde de viphospitality tijdens de Ronde. Op strategische plaatsen langs de route decoreerde Deco-Fact de Viphospitality tenten. Deze tenten stonden langs de Vlaanderenstraat (750m²), de Schilderstraat (450m²) en in de Hotondstraat (1200m²) De Maasmechelse firma heeft voor “Vlaanderens Mooiste” in totaal bijna 9000m² aan tenten gestoffeerd.

 

Deco-Fact stoffeert de Evolution op BRAFA
01 februari 2016

Van 23 tot en met 31 januari vond de Brussels Art Fair, BRAFA, plaats in Tour & Taxis. BRAFA is één van ’s werelds oudste kunst- en antiekbeurzen. De eerste editie werd al in 1956 georganiseerd. De beurs behoort tot de toonaangevende beurzen van Europa. Dit jaar zij ze aan hun 61ste editie toe. Dankzij het groeiende succes is de organisatie uitgeweken naar een grotere locatie. Sinds 2004 vindt de beurs jaarlijks plaats in Tour & Taxis in Brussel.

BRAFA telde dit jaar 137-tal gerenommeerde binnen- en buitenlandse antiquairs en galeriehouders. Dit jaar konden 58.000 bezoekers zich in een gemoedelijk sfeer vergapen aan zowel antiek als aan moderne en hedendaagse kunst. De beurs kan op een trouw publiek van liefhebbers en professionals rekenen. Na afloop waren bezoekers en exposanten het er unaniem over eens dat het de mooiste editie ooit was. En dat de tentoongestelde werken van een nooit eerder gezien niveau waren.

BRAFA kan je het best omschrijven als een eclectische beurs en dit omwille van het zeer gevarieerde aanbod. Er worden stukken te koop aangeboden van de oudheid tot de 21ste eeuw. Onder de topstukken zie je er schilderijen, tapijten, keramiek, zilverwerk, etc.… Alle kunstdisciplines en -voorwerpen werden hier tentoongesteld en te koop aangeboden. De werken zijn uiteraard authentiek en van uitzonderlijk hoge kwaliteit.

De organisatie van BRAFA koos voor dit tijdelijk restaurant voor het type ‘Evolution’. Bij dit ingenieuze bouwsysteem wordt de aluminium dakconstructie in 1 keer met een hydraulisch systeem opgetrokken. In opdracht van Neptunus Structures decoreerde Deco-Fact deze brasserie met een grootte van 675m2 en een hoogte van 8 meter. De locatie bood plaats aan ruim 350 gasten. Deco-Fact stoffeerde deze accommodatie van 15m op 45m met zijwand- en hemelstoffering. 

Deco-Fact decoreert Nieuwjaarsinvitito van Voka
16 januari 2016

Donderdag 14 januari 2016 stond met stip genoteerd in de agenda van vele Limburgse ondernemers. De jaarlijkse Nieuwjaarsinvitito van Voka is een vaste waarde geworden. Iedere jaar opnieuw blinkt deze nieuwjaarsreceptie uit dankzij de goede organisatie en de originele aankleding van de locatie.

De 2.800 aanwezigen klonken op een succesvol en ondernemend nieuwjaar. Deze Invitito is niet verwonderlijk het grootste netwerkevent in Limburg. Ondernemers, managers, zaakvoerders, politici en andere hoogwaardigheidsbekleders waren massaal van de partij.

De nieuwe voorzitter van Voka-Limburg, Francis Wanten, verwelkomde het publiek. Zijn korte speech sloot hij af met de gevleugelde uitspraak: “Julius Caesar zei ooit: van alle Galliërs zijn de Belgen de dappersten. Ik voeg hier als voorzitter van Voka - Kamer van Koophandel Limburg fier aan toe: Van alle Belgen zijn de Limburgers de krachtdadigste ondernemers.”

De genodigden konden terecht in een etagetent met op het gelijkvloers een lounge, wijnproeversstand en een aparte partytent. Het was aanschuiven aan de gin-bar van Mike Janssen van de brouwerij van Wilderen en zijn team en zijn team van brouwerij Wilderen. Op de eerste verdieping werd een international corner ingericht waar u verschillende ambassadeurs kon ontmoeten. Hier waren ook de meeting points van onze partners en pronkstukken van Limburgse designers die top zijn in de wereld.

Veldeman Structures Solutions deed beroep op Deco-Fact voor de stoffering van de tenten. Samen met de andere partners zoals S2 rent (decoratie, licht en geluid, meubilair) en Maris (verwarming) slaagde Voka er weeral in om er een topavond van te maken.

Deco-Fact decoreert Film Fest Gent
28 november 2015

Van 13 tot 24 oktober 2015 vond de 42ste editie van het Film Fest Gent plaats. Ook dit jaar maakte heel wat nationaal en internationaal talent hun opwachting in Gent. Naast enkele bekende acteurs en actrices zakten tal van getalenteerde regisseurs en producers af naar het Film Fest.

De organisatie van het Film Fest was in de vakkundige handen van het evenementenbureau Fast Forward. Dit bureau was het 1e jaar logistieke en coördinerende partner voor de VIP Village van Film Fest Gent.

<span style="mso-ascii-font-family: Calibri;" times="" new="" bold;"="" nl-be;="" roman";="" "times="" calibri;="">Deco-Fact decoreerde de tenten van de VIP Village. De Etagehal 15x10 en de Aluhallen van 15x35 en 25x40 werden met zwarte stoffering bekleed.

'D’Ardennen' van Robin Pront opende deze 42e editie in de Kinepolis. Internationale componisten en cineasten uit alle windstreken verbleven in stijl in Sandton Grand Hotel Reylof. Dankzij Port of Ghent zullen enkele publieksprijs stemmers een privé rondvaart met diner krijgen in de haven van Gent. ING organiseerde een "business innovation night" waar jonge starters en ondernemers met elkaar konden netwerken. Barco installeerde de eerste laserprojector ooit op een filmfestival waardoor een 3D film zoals ‘The Walk’ nog meer tot zijn recht kwam. Heel wat partners legden onze bezoekers in de watten, zo trakteerde Euro Millions op ijspralines, Bombay Sapphire op gratis Gin & Tonic en Stella Artois serveerde de filmliefhebbers niet alleen een slotfeest maar stond ook in voor een unieke fotoshoot.

De internationale jury van Film Fest Gent maakte de winnaars bekend in de verschillende competities. De jury bekroonde 'Ixcanul' van Jayro Bustamante met de Grote Prijs voor Beste Film. Deze film uit Guatemala vertelt het verhaal van Maria, een 17-jarig meisje. Zij woont met haar ouders op een koffieplantage aan de voet van de actieve vulkaan Ixcanul. Maria plukt er koffiebonen onder het toeziende oog van de Spaans sprekende ploegbaas Ignacio. Het lijkt Maria haar lot om met hem te trouwen. Maria echter droomt van de wereld "aan de andere kant van de vulkaan".


De Port of Ghent Publieksprijs gaat naar 'Black' van Adil El Arbi en Bilall Fallah. 'Black' viel eerder al in de prijzen op het Toronto International Film Festival. Deze film werpt een blik op de Brusselse misdaad en gaat over de 15-jarige Mavela die valt voor een jongen van een rivaliserende bende.

Het was een schitterende editie voor de vele bedrijven, partners en genodigden. Deze editie gingen meer dan 80.000 tickets de deur uit en het Film Fest ontving meer dan 18.000 VIP’s.

De media aandacht was bijzonder groot. Film Fest Gent kwam aan bod in kranten, op websites en op televisie zowel nationaal als internationaal. Wat meer dan ooit opviel, was de buzz op de sociale media.

Wil je het allemaal nog eens herbeleven? Geniet binnenkort op Proximus tv van de opnames van de 15e World Soundtrack Awards.

 

(Foto’s Fast Forward.)

Deco-Fact decoreert op Zoute Rally Grand Prix 2015 in Knokke
15 november 2015

Van 8 tot 11 oktober 2015 werd het straatbeeld in Knokke beheerst door blinkende Oldtimers.

Tijdens deze vierdaagse nemen deze klassieke wagens het tegen elkaar op in de Zoute Rally Grand Prix. Autoliefhebbers konden hun vergapen aan honderden exclusieve wagens van premium merken.

Het waren topdagen voor de fans van feilloze mechaniek, glimmend metaal en exclusief vakwerk uit vervlogen tijden. Van donderdag 8 tot en met zaterdag 10 oktober vond de Zoute Rally by Chubb Insurance plaats. Tijdens deze vierdaagse stonden vijf evenementen geprogrammeerd waaronder een regelmatigheidsrally en een kuierrit. Het publiek zag 185 exclusieve oldtimers voorbijrijden.

Met een totaal van 185 klassieke wagens zat de Zoute Rally by Chubb Insurance aan het maximum aantal deelnemers.

De organisatie van dit event was in de handen van Zoute Events en DLB concept. Veldeman Stuctures Solutions en DLB Concept zorgden  voor de tenten. En via hun kon Deco-Fact de stoffering voor hun rekening nemen.

De tenten stonden op verschillende plaatsen in Knokke.

Deco-Fact stoffeerde aantal tenten die verspreid stonden op de dijk. Oa voor Mercedes 10m x 10m, Ferrari 10m x 15m en 10m x 10m, Audi Phoenix booghal 20m x 20m en BMW 10m x 15m

Op het Albertplein decoreerde de Limburgse firma een tent van witte zijwand 15m x 65m van witte zijwand stoffering. De tent van de Driversclub (20m x 30m) kleedden wij aan met een zwart dak en zijwand.

En op de golf voorzag het bedrijf uit Maasmechelen de tent Elegance van zwarte hemel- en zijwandstoffering. In dit stijlvolle decor vond het galadiner plaats voor de genodigden.

 


Deco Fact stoffeert op de Memorial Van Damme
01 oktober 2015

 Vrijdag 11 september 2015 vond de Memorial Van Damme plaats in het Koning Boudewijnstadion. Het hoogtepunt voor de atletiekwereld. Deze 39ste editie van de Memorial Van Damme was de laatste en de belangrijkste atletiekwedstrijd van het jaar. De beste atleten ter wereld kwamen hiervoor naar Brussel. Deco Fact was achter de schermen aanwezig.

De AG Insurance Memorial Van Damme is een internationale top-atletiekmeeting die deel uitmaakt van de Diamond League. IAAF Diamond League is een jaarlijkse reeks van atletiekwedstrijden die plaatsvinden in 14 steden over de hele wereld. De Memorial is één van de twee finales van de IAAF Diamond League en sluit het seizoen af.

Justin Gatlin maakte er zijn favorietenrol waar. Hij won de 100 meter bij de mannen. Gatlin getuigde achteraf dat de Memorial Van Damme een uniek evenement is. "Zo'n tot de nok gevuld stadion zie je alleen op een WK of de Olympische Spelen," zei de topatleet.

De meeting is genoemd naar de Belgische topatleet Ivo Van Damme die in 1976 tragisch om het leven kwam. De Memorial was een trendsetter in de evolutie van de meetings en introduceerde als eerste muziek, vuurwerk, drums, een dynamische presentatie en veel meer.

In opdracht van Veldeman Structure Solutions zorgde Deco-Fact voor de hemelstoffering in het AG Insurance Athletic Clubhouse. Dit was een aluhal van 30m x 95m. We voorzagen de Village regupol van stoffering. Deze tenten bestonden uit een aluhal van 15m x 70m, 15m x 55m en een van 10m x 35m. In opdracht van memorial Van Damme – Golazo zorgde Deco Fact ook voor luxe gestoffeerde scheidingswanden in de Ag Insurance Athletic clubhouse, Brasserie en de Village regupol.

In 2016 vindt de 40ste editie van de Memorial plaats. Noteer vrijdag 9 september 2016 in jouw agenda voor deze jubileumeditie in het Koning Boudewijnstadion. Voor de ongeduldige onder ons: de tickets voor deze editie zijn al te koop!

Deco Fact verzorgt stoffering op Flanders Horse Event in Beervelde
25 september 2015

Van 5 tot en met 9 augustus vond het Flanders Horse Event plaats in Beervelde (bij Gent).

Dit is het jaarlijkse hoogtepunt van de paardensport. Het evenement trekt jaarlijks duizenden paardenliefhebbers uit het binnen- en buitenland aan. Dit jaar is een jubileumjaar, het event viert zijn tienjarig bestaan! Het Flanders Horse Event werd voor het eerst georganiseerd in 2006 als een kleinschalige regionale jumping.

Het groeide snel uit tot een toonaangevend event met internationale uitstraling. De organisatoren proberen om zo'n gevarieerd mogelijk programma samen te stellen om de paardensport in al zijn facetten te tonen. De agenda is zo opgesteld dat iedereen zijn gading vindt, van liefhebber over ruiter tot de bedrijven die kunnen netwerken en ze kunnen hun product in de kijker zetten. Naast de jumping is er ook een veulenveiling. Er is tal van randanimatie voorzien gaande van een kinder- en strodorp tot eet- en drankgelegenheden.

Het toonaangevend paardenevent behoort tot de top drie van outdoor jumpings in België. Jaarlijks kunnen ze rekenen op 15.000 bezoekers. Waaronder 750 gasten uit het buitenland. Een 150-tal deelnemers uit 27 landen. En aan de springwedstrijd doen maar liefst 400 paarden mee. Deze cijfers geven je een idee van de omvang van dit topevent.

Het is in dit kader dat Deco Fact mocht stofferen in opdracht van Neptunus Structures. Voor dit project verzagen wij de zijwand- en hemelstoffering van het volledig Vipdorp.

VIP-tent 1 was een Aluhal van 16m x 55m. Het dak, de zijwanden en de viploges werden aangekleed in een kleurencombinatie van wit en paars. Alsook de Party Area (10m x 40m) kreeg deze kleuren.

De Business Club (10m x 70m) kreeg een volledige witte stoffering. En voor de logebouw kozen de organisatoren voor wit en groen.

VIP-tent 2 was een Aluhal van 16m x 45m. De aankleding van de hemelstoffering was in het wit en de zijwanden werden in het zwart bekleed. Alsook de standbouw. Voor de entree Mercure (10m x 10m) kozen ze voor witte bekleding. Kortom een groots stofferingsproject voor een al even groots paardenevent.

Deco Fact kleedt tenten aan op Optima Open in Knokke
16 september 2015
Deco Fact was deze zomer aan zee. Niet voor een welverdiende vakantie-aan-zee maar om wederom de tenten van een uniek event te stofferen. Op de agenda stond de aankleding van de tenten van de Optima Open in Knokke. De organisatie was in handen van het het bureau 24seven. Deco Fact verzorgde 5 Aluhallen van zijwand- en hemelstoffering en ook alle verbindingstenten. De grootte van de tenten varieerden tussen 8m x 20m, 15m x 30m en 12m x 75m.

De Optima Open is een tennisevent waar voormalige tennislegendes elkaar ontmoeten en het terug tegen elkaar opnemen. Van 14 tot en met 16 augustus kon je o.a. Pete Sampras, Pat Cash, Yannick Noah en Henri Leconte aan het werk zien. De inzet van het spel is natuurlijk om te winnen. Alhoewel het tijdens de Optima Open meer gaat om het spektakel en het plezier tijdens de match.

ATP Champions Tour, waartoe de Optima Open behoort, is wereldwijd een heel geliefde competitie. Het is een unieke kans voor het publiek om de voormalige tennissterren te bewonderen in een ongedwongen en ontspannen sfeer en alles met een hoog showgehalte. En bovenal hebben deze tennisgrootheden nog niet veel van hun talent verloren. In 2015 strijkt de ATP Champions Tour neer in Monterrey, Londen, Delray Beach, Mallorca, Verona en in Knokke-Heist.

Optima Bank is net zoals vorige jaren de hoofdsponsor. Een deel van de opbrengst van de ticketverkoop zal dit jaar opnieuw gaan naar vzw Jeronimo. De Gentse organisatie doet dienst als gezinsvervangend huis waar kinderen en jongeren met een moeilijke thuissituatie tijdens het weekend en de vakanties terecht kunnen. "Het is een eer om ambassadeur te mogen zijn van een initiatief als Jeronimo. Elk kind en elke jongere verdient een warm nest. Het gevoel dat je kan meebouwen aan hun toekomst is een fantastische ervaring," aldus Tomas Van Den Spiegel.
Deco Fact bekleedt l’Espace Maillot Jaune tijdens Tour de France
05 september 2015

Deco Fact stoffeert tenten voor de meest uiteenlopende en gevarieerde events. Tijdens de zomer zijn het vooral de viptenten op de grote festivals. Maar de zomer is natuurlijk ook de periode waarop de grootste wielerwedstrijd ter wereld plaatsvindt. Ook de tenten van dit mega event stonden dit jaar op de planning om te stofferen. Deco Fact bekleedde l’Espace Maillot Jaune in Utrecht. Hier vond op 4 juli 2015 Le Grand Départ plaats. Neptunus bv gaf ons de opdracht om hemel- en zijwandstoffering aan te brengen en om de standbouw te bekleden door middel van gestoffeerde wanden. In het wit maar uiteraard in het herkenbare Tour de France geel.

De Tour de France startte dit jaar in Utrecht. Op 4 juli werd hier de aftrap, oftewel Le Grand Départ, gegeven voor ’s werelds grootste sportevenement. Als fietsstad bij uitstek is Utrecht een ideale stad om de Tourkarvaan te ontvangen. Dagelijks rijden er 90.000 fietsers van en naar de binnenstad! En in Utrecht wordt gebouwd aan de grootste fietsenstalling ter wereld die plaats biedt aan 12.500 fietsen.

Het is de zesde keer dat de Tourstart in een Nederlandse stad is. Meteen een record voor een land buiten Frankrijk. Natuurlijk was het voor Utrecht een uitgelezen kans om de stad in de kijker te plaatsen van de wereldpers! De stad kreeg dankzij Le Grand Départ een enorme boost op economisch, cultureel en toeristisch vlak. Gedurende vijf dagen werd Utrecht overspoeld door honderdduizenden wielerliefhebbers. De duizenden journalisten niet inbegrepen. De stad kleurde gedurende deze periode compleet in het geel. Leuk detail: Utrecht is de thuisstad van Nijntje. Dit konijntje werd naar voorgedragen als de mascotte van Le Grand Départ in Utrecht.

 


Deco Fact kleedt tenten Volvo Ocean Race aan
29 augustus 2015

In opdracht van De Boer Tenten nv stoffeerde Deco Fact de tenten van de Volvo Ocean Race Pitstop The Haque 2015.

Voor dit driedaagse festival voorzag Deco Fact een aantal tenten van witte zijwand- en hemelstoffering. Zoals de etagehal Premier van 20m x 85m met op de etage een Aluvista tent van 15m x 20m en een Anova booghal van 15m x 70m.

De Limburgse firma bekleedde er ook een etagehal Premier van 20m x 30m met op de verdieping een Aluvista tent van 15m x 20m.

De Volvo Ocean Race is de zwaarste en de meest uitdagende zeilrace ter wereld. De deelnemers hielden een pitstop in de haven van Scheveningen. Meer dan 120.000 bezoekers kwamen de zeilboten die aan wal lagen bewonderen en genoten van tal van randactiviteiten.

Vanuit de haven van Scheveningen begonnen de zeilers aan de laatste etappe richting de haven van Zweedse Götebörg. Vooral het Nederlandse zeilteam Brunel keek uit naar de korte tussenstop in Scheveningen. Een uitzinnige menigte begroette het team. Koning Willem-Alexander bracht een blitzbezoek aan het schip van deze zeilers. In de kuip van het schip sprak hij met de bemanning. Het Nederlandse team eindigde uiteindelijk op een welverdiende tweede plaats.

Zeven zeilschepen met een elk een heel internationale bemanning aan boord, streden tegen elkaar in de Volvo Ocean Race. Deze wedstrijd startte in oktober 2014 in het Spaanse Alicante. Vandaar uit voeren de zeilers via Afrika, Azië, Australië en Amerika terug naar Europa. Na tussenstops in 11 havens kwamen ze op 27 juni 2015 aan op hun eindbestemming in Götebörg.

Alle teams voeren met hetzelfde schip de Volvo Ocean 65 of Volvo One-Design. Dit schip is een klasse zeilboot dat speciaal ontworpen is voor de Volvo Ocean Race. Voor het eerst in de geschiedenis van de wegstrijd varen alle zeilteams met volledig identieke boten.

 

Deco Fact stoffeert backstage Rock Werchter en TW Classic
17 juli 2015

Van 25 juni tem 28 juni werd op Rock Werchter de aftrap gegeven van de zomervakantie. Een week later stond traditiegetrouw TW Classic op het programma.

Op de wei van Werchter werd stevig gefeest maar ook backstage was er natuurlijk heel wat bedrijvigheid. Guy Garvey van Elbow: 'De backstage van Werchter is de beste ter wereld.'

Dit wordt beaamd door vele artiesten. En het was hier dat het Maasmechelse Deco Fact aan het werk is geweest. Op vraag van Live Nation stoffeerde Deco Fact de Artist catering en de VIP hospitality. Dit project hield in dat er een booghal van maar liefst 300 lopende meter van een passende hemel- en zijwandstoffering voorzien moest worden. Het was een uitdaging maar het resultaat mocht er zijn.

Tijdens Rock Werchter genoten 80.000 mensen dagelijks van de grootste namen uit de muziekwereld. Florence and the machine, Pharrell Williams, Lenny Kravitz waren slechts enkele van de vele artiesten op affiche. Zondagavond sloot Muse een heel succesvolle editie van Rock Werchter af.

TW Classic was dit jaar al aan zijn 14de editie toe. Op deze warme 4de juli joeg entertainer Robbie Williams de temperaturen verder de hoogte in. Het optreden van dit showbeest was hét hoogtepunt van de avond. Ook Anouk, Texas, Faithless, ... kregen het publiek moeiteloos aan het dansen en aan het meezingen.

Kortom, de 62.000 festivalgangers hebben van deze editie van TW Classic een zwoel feestje gemaakt.

Deco-Fact stoffeert nieuwe booghal op Innovatiefestival in Ulft
25 juni 2015

Op het DRU Industriepark in het Nederlandse Ulft vond van 25 t.e.m. 28 maart het Innovatiefestival van de Achterhoek plaats.

Met 'Opstap naar Nieuw Vakwerk' als centraal thema toonde de regio haar innovatieve, ondernemende en verbindende kracht. Ook het Belgische Deco-Fact was van de partij met een sfeervolle aankleding van het Anova Vista Paviljoen.

De Boer Structures uit Alkmaar en Deco-Fact uit Maasmechelen kijken meer dan tevreden terug op het eerste Innovatiefestival "Nieuw Vakwerk" in Ulft. Met een innovatief paviljoen in de vorm van de Anova Vista leverden zij een even belangrijke als passende bijdrage aan het evenement dat werd gehouden binnen het industriële decor van de DRU Industriepark in Ulft.

De Boer Structures wist in opdracht van Mood Concepts B.V. het festival een meerwaarde te geven met een accommodatie die aansluiting vond bij zowel het thema als de omgeving.

"Dat was een uitgesproken wens van de organisatie", zegt commercieel directeur Nederland Marc van Raaij – geboren en getogen in de Achterhoek - van De Boer.

"Met onze Anova Vista konden we daaraan voldoen. Het paviljoen vormde visueel een mooi geheel met de omgeving. Binnen hebben we rond het podium een 'black box' gecreëerd en daarnaast glazen wanden aangebracht voor een goed zicht op de IJssel en de verdere omgeving."

Het Anova Vista Paviljoen heeft een oppervlakte van liefst 750 m². De Boer Structures gaf Deco-Fact de opdracht om deze nieuwe booghal te stofferen. Een klus die de specialist uit Maasmechelen met verve wist te klaren. 

Deco-Fact komt op tegen kanker
01 juni 2015

Tijdens het hemelvaartweekend vond de 6de editie plaats van de 1000 km van Kom op tegen Kanker. Hard(t) tegen Kanker en Altez waren erbij met 3 ploegen 1000 km gefietst.

De wedstrijd heeft een totaal bedrag van 17.295 € opgeleverd. Dit bedrag wordt overhandigd aan de organisatie van Kom op tegen Kanker. We zijn terecht fier op dit resultaat. Het geld dient voor het onderzoek naar de oorzaken en aanpak van therapeutisch falen. Het onderzoek omvat de ontwikkeling van nieuwe behandelingsstrategieën om resistentie en therapeutisch falen in het algemeen te voorkomen of in het algemeen te omzeilen.

Wij zijn ook zeer blij dat Deco-Fact dankzij sponsoring een steentje kon bijdragen.
Samen met de andere sponsors stonden de logo’s mooi te pronken op de outfits.
Het resultaat mocht er zijn en het was voor ons een eer om deze te mogen dragen.

Tijdens deze fietsvierdaagse  verdeelde de 16 fietsers de 24 ritten (3 ploegen x 8 ritten) van 125 km onder elkaar. In gaststad Mechelen was de dagelijkse start- en aankomstplaats. De tocht deed alle Vlaamse provincies aan.

De renners werden professioneel begeleid door Flanders Classics. (bevoorrading, begeleiding door volgwagens en motoren, medische assistentie, fietsherstellingen, massage achteraf, …)

Voor deze 6de editie namen An Swartenbroekx, Jelle Cleymans, Tomas Van Den Spiegel en Tina Maerevoet het meter- en peterschap op zich.

Bij deze dan ook een dikke proficiat aan de organisatie.

 

Opendeurweekend Chemie & Life Sciences
10 mei 2015

Na de succesvolle edities in 2006 en 2011 met bijna 50.000 bezoekers organiseerde essenscia, de Belgische federatie van de chemische industrie en life sciences, opnieuw een opendeurweekend van de chemie, kunststoffen en life sciences in het weekend van 9 en 10 mei 2015. Doel van het opendeurweekend was om een kijkje in de keuken te geven van toonaangevende bedrijven in de sector.

Ongeveer 20 bedrijven en 5 kennisinstellingen in Vlaanderen hebben hun medewerking verleend om bezoekers te informeren en enthousiasmeren voor chemie en life sciences.

Neptunus droeg ook haar steentje bij en bouwde voor een van de deelnemende bedrijven een ontvangst- en presentatieruimte in de vorm van 2x een Alure Globe van 15 x 20 meter.

Daarnaast verzorgde de specialist in demontabel bouwen ook diverse pagodetenten die dienst deden als inkom, opslag en bus shuttle wachtplaatsen. De ontvangst- en presentatieruimte werden 'sleutel op de deur' opgeleverd inclusief stoffering, verlichting en verwarming. De organisatie, inclusief techniek zoals licht, geluid en projecties, was in handen van PFL uit Lille.

En onze jongens van Deco-Fact stoffeerden de tenten!

Over Neptunus bvba
Neptunus bvba is specialist in tenten voor evenementen en demontabele gebouwen voor diverse uiteenlopende toepassingen. Eigenlijk overal waar ruimte nodig is. Het familiebedrijf werd in 1937 opgericht en heeft naast haar vestiging in Zonhoven, vestigingen in Nederland (hoofdzetel), Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Polen. In totaal heeft Neptunus ruim 250 medewerkers in dienst.
BASF creëert chemie in Antwerpen
10 mei 2015

 BASF bestaat 150 jaar en is al 50 jaar actief in ons land. Op zondag 10 mei gooide de wereldwijd bekende onderneming de deuren open. Iedereen was van harte welkom om een blik te werpen achter de schermen van het grootste chemiebedrijf van België.

Ook Deco-Fact was aanwezig. "Wij kregen de kans om de hal en tenten aan te kleden."

150 jaar BASF, waarvan 50 jaar in België: meer was er niet nodig om talrijke bezoekers te overtuigen om even op verkenning te gaan in de bedrijfsgebouwen.

Op deze dag konden jong en oud zich uitleven. De allerkleinsten konden zich laten gaan op het springkasteel. Er waren verschillende scholen aanwezig om de jeugd warm te maken voor techniek.

De iets oudere jeugd kon op stap op gaan met een gids om de site te verkennen. De bezoekers maakten kennis met de verschillende installaties, de technische ruimtes, de brandweerkazerne, etc.

In opdracht van Red Mountain verzorgde Deco-Fact de stoffering in de tenten.

"Wij kregen de kans om de hal en tenten aan te kleden", klinkt het – terecht – trots. "Naast wit kleurde de locatie groen en oranje."

Deco-Fact op Longines Spring Classic of Flanders
03 mei 2015
Van donderdag 30 april tem zondag 3 mei 2015 was de imposante achtertuin van de familie Postelmans in Lummen opnieuw het decor van grootste outdoor jumping event.

Deze vijfsterrenjumping is één van de beste en grootste ter wereld. Deco-Fact zorgde er voor de aankleding van de publieks- en viptenten.

De familie Postelmans zette Lummen de afgelopen jaren op de wereldkaart van de paardensport. Peter Postelmans maakte zelf deel uit van het landenteam dat een bronzen medaille veroverde op het WK in Jerez de la Frontera in 2002.

Zowat alle topruiters waren ook nu weer aanwezig. De fantastische locatie in Lummen werd opnieuw omgevormd tot een internationaal jumping event met 's werelds beste ruiters en paarden. Het event vormt een unieke combinatie van een topjumping van wereldklasse met de briljante atmosfeer in Lummen.

Sinds 2014 is de CSIO Lummen door de FEI gepromoveerd tot een CSIO5* niveau én tot official event van de Furusiyya FEI Nations Cup – Divisie 1. Dit is de hoogst mogelijke onderscheiding voor een Nations Cup event.

Naast verschillende buitenlandse topruiters tekenen ook Philippe Le Jeune, Pieter Devos, Olivier en Nicolas Philippaerts en Constant Van Paesshen present. De Belgen waren in supervorm in Longines Grand Prix van Lummen: niet minder dan zes van de tien ruiters in de barrage waren Belgen.

In opdracht van Neptunus nam het team van Deco-Fact de aankleding van de publieks- en viptenten voor haar rekening. Op die manier konden de talrijke aanwezigen worden ontvangen in een aangename en stijlvolle omgeving, passend bij dit prestigieuze event.

 

 

Deco-Fact stoffeert derde editie City Polo Maastricht
24 april 2015

Op 21 en 22 maart 2015 vond in Maastricht de derde editie plaats van City Polo Maastricht.

Het toernooi bleek niet alleen een sportief hoogtepunt, maar deed ook nog eens een flinke duit in het zakje van de stichting Alzheimer Onderzoeksfonds Limburg. Ook Deco-Fact was voor de derde keer op rij aanwezig en stoffeerde verschillende tenten in opdracht van Neptunus bv.

De organisatie van City Polo Maastricht ligt in handen van een kleine groep ondernemers en wordt extra ondersteund door zowel verschillende sponsors en partners, evenals de provincie Limburg, de gemeente Maastricht en de TEFAF. Jos Houben en Paul Meulemans (Prosport, Sport & Hospitality), die beiden een lange ervaring hebben in het organiseren van polo-events in binnen- en buitenland, staan in voor de operationele organisatie. De Stichting City Polo Maastricht ondersteunt goede doelen die een breed maatschappelijk draagvlak hebben en aan sport gerelateerd zijn. Iedere editie opnieuw wordt speciale aandacht gevraagd voor deze goede doelen.

In een zinderende finale wist het team van Scapa/Vos de City Polo Maastricht trofee 2015 in de wacht te slepen. Het massaal aanwezige publiek heeft op vele momenten met ingehouden adem de afsluitende wedstrijd gadegeslagen. Eigenlijk waren er die dag alleen maar winnaars, want niet alleen het publiek genoot met volle teugen, ook de Stichting kan tevreden terugblikken op een fantastisch toernooi.

Net als op de vorige edities was ook Deco-Fact in 2015 opnieuw van de partij om de tenten stijlvol aan te kleden. Deco-Fact zorgde in opdracht van Neptunus bv voor de sfeervolle stoffering van drie tenten: de Alure Globe 10 x 10 m, de Alure Globe 12 x 40 m en de Alure Globe 12 x 10 m.

 

10 jaar Eventonline? Party Time!
26 maart 2015

 Op 26 maart 2015 toverde Eventonline BMW-garage van Jorssen in Aartselaar om tot een sprankelende, exclusieve eventlocatie.

Dit evenement werd live gecapteerd door DB Video. Een uniek evenement trouwens, want de feestplek fungeerde tot 18u30 nog als showroom. Een pop-up-party, dus! De ideale gelegenheid om eens stevig te netwerken.

Dresscode: gold/black and a slice of Bond 007. Net zoals de aankleding door Expo Rent: zij zorgden voor blits meubilair in zwart en goud. Van de partij: zo'n zeshonderd aanwezigen.

En jawel, ze kregen overschot van gelijk. Want Eventonline serveerde hen een luxueuze party, schoon volk, heerlijke hapjes – klasse, Belgocatering! – en een sensuele acrobate van Compagnie Newa, die zwevend uw aperitief inschonk. Schol! Ook onvergetelijk: de zalige oesters van Oestercompagnie uit Amsterdam.

De sympathieke vierkoppige band Outside Box zette de receptie op fijne muziek. Terwijl Deco-fact het decor in een subliem kleedje stak, en Soundfield licht en geluid perfect verzorgde. En onze bedrijfsleider Erik Wood? Hij stak een bevlogen bedankspeech af en loodste u door een mooi overzicht van tien jaar Eventonline.

Natuurlijk gaven we ook prachtige prijzen weg. Viel uw naamkaartje in onze schaal? Dan won u misschien een schitterend juweel, een exclusief Bollinger-pakket of een weekendje met een blitse BMW-cabrio.

Of er ook loeihard geféést werd? U begrijpt dat wij dit met kleine oogjes schrijven ...see you all at #eventonline15 "

 

Deco-Fact zorgt voor passende stoffering op Nieuwjaarsinvitito
26 januari 2015

Op donderdag 8 januari 2015 vond onder grote belangstelling de 23ste editie plaats van de "Nieuwjaarsinvitito" van de VoKa-Kamer van Koophandel Limburg.

Meer dan 2.800 aanwezigen, waaronder tal van ondernemers, managers, zaakvoerders en politici, brachten een toast uit op een "Vierde Industriële Revolutie", het thema van dit jaar dat symbool staat voor de jongere generatie ondernemers die de toekomst van Limburg zullen bepalen.

Naar jaarlijkse gewoonte werden de genodigden ontvangen op de thuisbasis van de Kamer van Koophandel in Hasselt, waar Veldeman Structure Solutions een opmerkelijk tentencomplex had opgebouwd. Voor de editie van 2015 werd er als centrale tent een etagehal van 30 x 35 m geplaatst met een indrukwekkende open vide van 300 m2. De inrichting van de tent paste perfect bij het jaarlijkse thema " Vierde Industriële Revolutie".

De Jaga Lounge, een aluminiumhal van 15 x 20 m, geschakeld aan de etagehal, was helemaal in het teken van de Britse popgroep The Rollings Stones ingericht. In een kleurrijke Bohemian Chic-tent konden de gasten genieten van talloze wijnen aan de uitgebreide wijnstand van Selezione Vini Italiani. Aan de andere zijde van de etagehal bevond zich de partytent een aluminiumhal van 25 x 20 m.

Uiteraard verzorgde Deco-Fact ook de stoffering van de ruime inkomhal die bestond uit verschillende kleinere structuren. Deco-Fact genoot voor het vijfde jaar op rij van het vertrouwen van Veldeman Structure Solutions en voorzag het gehele tentencomplex van een passende hemel- en zijwandstoffering.

41ste editie Film Fest Gent aangekleed door Deco-Fact
19 december 2014

 Van 14 tot en met 25 oktober vond de 41ste editie van Film Fest in Gent plaats met dit jaar de focus op de Franse cinema.

Ook en vooral dankzij de organisatie van de World Soundtrack Awards heeft Film Fest Gent sinds 2001 de wind in de zeilen. Internationaal staat het meerdaagse filmevent hoog in aanzien, vandaar dat logischerwijze ook aan de ontvangst van de VIP uiterste zorg wordt besteed.

Om de VIP-accommodatie volgens de regels van de kunst in te richten, deed de organisatie wederom beroep op de specialisten van Deco-Fact. Samen met B&C Tent Party Rent en Bevas Events toverde Deco-Fact het festivaldorp om tot een gezellige VIP gelegenheid.

Deco-Fact stoffeerde voor deze 41ste editie alle VIP-accommodatie in een bijzonder sfeervolle lichtgrijze en zwarte stoffering. In al deze tenten werden zowel de daken als de zijwanden gestoffeerd in een strak gehangen stoffering die samen met de verlichting en de decoratie een unieke sfeer creëerde.


Flanders Horse Event Beervelde kleurrijk aangekleed door Deco-Fact
12 november 2014

Voor de 9de editie van Jumping Beervelde, dat plaatsvond van 6 tot 10 augustus, trokken tal van paardenliefhebbers naar Flanders Horse Event.

De toonaangevende driesterrenwedstrijd groeide de voorbije jaren uit tot een topevenement voor de paardensport en was dit jaar wederom een groot succes.

Internationale jumpingwedstrijd, gastronomie, top-omgeving, en een prestigieuze veulenveiling horen allemaal bij de hospitality-formules van Flanders Horse Events. De ideale omgeving voor bedrijven, families, topsporters en paardenfokkers om te genieten van deze unieke belevenis.

Om de exclusieve uitstraling van het event extra in de verf te zetten, koos Neptunus Structures ook dit jaar weer om samen te werken met Deco-Fact voor de inrichting van de VIP-structuren.

Alle VIP loges, de Party area en de Businessclub werden met de nodige precisie aangekleed en afgewerkt. De leuke kleurencombinatie van de zijwandstoffering en wanden in het oranje en rood met een strakke witte dakstoffering zorgde voor een unieke, feestelijke sfeer in de VIP loges.

Deco-Fact beschikt over 23 kleuren zijwandstoffering waardoor je evenement dat tikkeltje extra heeft om een feestelijke sfeer te garanderen.


Deco-Fact zorgt voor Bohemian Chic op Eccentric
07 juli 2014

Van 28 mei tot en met 2 juni vond de 12de editie van het toonaangevende luxury en lifestyle event Eccentric plaats op het strand van Knokke-Heist. Dit jaar lanceerde Eccentric een nieuw concept met als thema 'Bohemian Chic'.

Deco-Fact zorgde nu al voor het zesde jaar op rij voor de passende aankleding van de befaamde 'Eccentric Village'.

Op Eccentric wordt niet gekozen voor de traditionele beursopstelling met gangen en standen, maar staat het 'Eccentric Village'-concept, dat opgebouwd is uit aparte 'villages', centraal. Exclusieve standhouders toonden er de nieuwste trends inzake luxe, mode, gastronomie, interieur en zoveel meer.

Nieuw dit jaar was de Foodlab Beachbar en een Veuve Clicquot-champagnebar met zicht op zee. De talrijke randanimaties en events zoals de Eccentric Oldtimer Roadshow, de Executive Vip-Night en de Kids Matinee zorgden er opnieuw voor dat deze luxueuze en prestigieuze beurs wijd en zijd tot de verbeelding sprak.

De Eccentric Village werd voor de zesde opeenvolgende keer volledig aangekleed door Deco-Fact.

Alle aluminiumhallen en pagodes werden in opdracht van Aalster Tentenbedrijf door Deco-Fact voorzien van een passende dak- en zijwandstoffering.

Deco-Fact viert 10-jarig bestaan met vernieuwde website
03 juni 2014

Met het idee dat er voor elke gelegenheid de juiste stoffering is, ging Deco-Fact precies tien jaar geleden van start met de verhuur en verkoop van stofferingen voor tenten en hallen. De viering van 10 jaar Deco-Fact kan natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan en wordt onder meer kracht bijgezet met een gloednieuwe website die perfect tegemoetkomt aan de eisen die een modern medium vandaag stelt.

Tien jaar na de oprichting mag Deco-Fact zich met recht en reden één van de absolute marktleiders in de wereld van stoffering voor tenten, hallen en bij uitbreiding andere evenementenlocaties – denk maar aan de Pop-Up- restaurants van het gelijknamige VTM-programma – noemen.

Deco-Fact richt zich niet alleen tot tentenverhuurders, ook organisatiekantoren en zelfs de particulier zijn door de jaren heen vaste klanten van het huis geworden. Stuk voor stuk hebben ze het volste vertrouwen in de kwaliteit en de afwerking die Deco-Fact keer op keer levert. Service op maat van de klant, kwaliteitsvolle propere materialen en een onberispelijke afwerking horen standaard bij het dienstenpakket.

Ook mensen die een speciale vraag hebben, we denken voor de vuist weg aan luxe logebouw of een takelpunt in het dak, worden door het enthousiaste sales team graag verder geholpen. Dat Deco-Fact probleemloos op kwaliteit focust, is niet meer dan logisch. Het bedrijf beschikt over een eigen confectie-atelier en was-service en heeft door de jaren heen een indrukwekkende knowhow opgebouwd.

Kwaliteit en service zijn ook de elementen die uit de lay-out van de volledig vernieuwde website www.deco-fact.beuitstraalt. Na tien jaar vond Deco-Fact het de hoogste tijd om de ietwat verouderde webstek een grondige facelift te geven. Conform de noden van vandaag koos de stofferingspecialist voor een mobiele site met een frisse, eigentijdse look. U vindt er uitleg over wie en wat Deco-Fact is en leest er het meest recente nieuws. Een overzicht van de belangrijkste referenties en een pak mooie foto's tonen u wie allemaal zijn vertrouwen stelt in Deco-Fact en waarom dat het geval is. Neem vandaag nog een kijkje en overtuig ook uzelf.

 


Deco-Fact kleedt opening bedrijfsgebouw Beliès feestelijk in
27 mei 2014

 Om de opening van haar nieuwe bedrijfsgebouwen de nodige luister bij te zetten, schakelde Beliès de hulp in van Feestarchitect Dominique. Als gespecialiseerde speler in de markt van de verfijnde mediterrane delicatessen wilde Beliès een tot in de kleinste details op en top verzorgd evenement. Daar hoort vanzelfsprekend ook een passende decoratieve aankleding van de eventlocatie bij. En niemand kon dat beter doen dan Deco-Fact...

Feestarchitect Dominique schakelde Neptunus Structures in om voldoende ruimte te voorzien om de talrijke gasten, waaronder flink wat politieke kopstukken, in stijl te kunnen ontvangen.

Neptunus plaatste in Tessenderlo een etagehal van 16 m x 28 m en een pagode 8 m x 8 m.

In de voormiddag werd de kick off gegeven voor de medewerkers die meteen ook een smakelijke lunch kregen voorgeschoteld. Na de middag stond de officiële opening van het nieuwe bedrijfsgebouw op de planning met eerst een academische zitting voor 330 personen.

Beliès liet voor deze speciale gelegenheid een kunstwerk maken dat tijdens de zitting feestelijk werd onthuld met behulp van een inventief kabuki systeem dat door Deco-Fact werd ontworpen. Later volgde een bedrijfsrondleiding met aansluitend een receptie voor de genodigden.

Deco-Fact stond ook in voor de stoffering van de etagehal en de pagodetent. Zowel de daken, de zijwanden als alle overige details werden in stijlvol wit aangekleed. De decoratieve inkleding was andermaal een kolfje naar de hand van Deco-Fact dat er opnieuw met brio in slaagde de juiste sfeer te creëren.


"Mijn Pop-up restaurant" smaakvol gestoffeerd door Deco-Fact
22 april 2014

Dat Pop-up restaurants de nieuwe trend zijn in de culinaire wereld is ook VTM niet ontgaan. Na het populaire Mijn Restaurant, speelt de nieuwe editie in op de nieuwe trend in de wereld van eten en drinken.

Sinds februari strijden 5 enthousiaste duo's in hun eigen pop-up restaurant waarin ze een origineel concept mogen uitwerken.

Het winnend duo zal op het einde van de rit 100.000 euro ontvangen om hun eigen persoonlijke horecadroom te verwezenlijken.

De tijdelijke exclusieve restaurants staan op de gezelligste pleinen in Hasselt, Brussel , Antwerpen, Kortrijk en Gent waar de gasten in een uniek concept kunnen dineren.

In opdracht van Medialaan stond Deco-Fact in voor het stofferen van de daken in de 5 pop-up restaurants. In Antwerpen en Hasselt stoffeerden Deco-Fact de daken wit. De pop-ups in Gent en Brussel werden in gebroken wit gestoffeerd en Kortrijk kreeg een lichtgrijze kleur als stoffering.

Vanaf april zijn de pop-ups geopend voor het grote publiek. Als je de unieke sfeer wil opsnuiven en culinair verrast wil worden, moet je snel reserveren want voor je het weet, zijn ze weer weg.

Deco-Fact ook van de partij op BK Cyclocross Waregem
27 februari 2014

In het 2de weekend van het nieuwe jaar vond op de beruchte Hippodroom van Waregem het even beruchte Belgisch Kampioenschap Cyclocross plaats. Het zonnige weekend van 11 en 12 januari zorgde voor een grote opkomst.

Meer dan 23000 bezoekers zagen Sven Nys op zondag voor de 9de keer als eerste over de eindstreep komen.

De links naar de paardensport waren overal zichtbaar en voor één keer werden de paardenhindernissen omgevormd tot een heus veldrijdersparcours met de nodige hindernissen.

Net zoals op Waregem Koerse zelf werd er een heuse Hat Trophy georganiseerd door hoofdsponsor TVH.

Evenementenbureau Twice, dat instond voor de algemene organisatie, waaronder ook de verschillende VIP-formules, contacteerde Deco-Fact om de de aankleding van de 25m x 50m grote VIP-tent te verzorgen.

Het dak werd in het wit gestoffeerd.

Mede door de combinatie met een rode afwerking van de zijwanden en het passend interieur, genoten de VIP gasten in een ontspannen sfeer van het BK Cyclocross 2014 op de Hypodroom in Waregem.

 

VoKa Nieuwjaarsinvitito groot succes
03 februari 2014

Op donderdag 9 januari 2014 vond onder grote belangstelling de 22ste editie plaats van de 'Nieuwjaarsinvitito' van de VoKa-Kamer van Koophandel Limburg.

Deco-Fact bvba, wijd en zijd bekend als 'specialist in stoffering van tenten' werd voor het vierde jaar op rij door Veldeman Structure Solutions gecontacteerd om alle structuren aan te kleden.

Meer dan 2700 aanwezigen, waaronder tal van ondernemers, managers, zaakvoerders en politici, brachten op de Nieuwjaarsinvitito een toast uit op een succesvol nieuw jaar.

Naar jaarlijkse gewoonte werden de genodigden ontvangen op de thuisbasis van de Kamer van Koophandel in Hasselt, waar Veldeman Structure Solutions een opmerkelijk tentencomplex had opgebouwd.

Voor de editie van 2014 werd onder meer een 25 x 30 m grote etagehal, die aan weerszijden open was, gekoppeld aan twee aluminiumhallen van 25 x 10 m met een zijwandhoogte van 5,40 m. In het gedeelte van de etagehal werd een open ruimte van niet minder dan 300 m² voorzien. Samen met de aangebouwde superhoge hallen zorgde dit voor een bijzonder ruimtelijk effect.

Deco-Fact bvba kreeg werd voor het vierde opeenvolgende jaar van Veldeman Structure Solutions de opdracht om alle structuren van een passende hemel- en zijwandstoffering te voorzien.

Opmerkelijk was de op maat gemaakte gevelbekleding van 25 m die tevens dienst deed als groot projectiescherm.

Iedereen die aanwezig was, beaamde het: "De Nieuwjaarsinvitito 2014 stond garant voor een succesvolle start van het nieuwe jaar."

 

Internationaal IJssculpturen Festival
10 januari 2014

Het Internationaal IJssculpturen Festival "Ice Magic" is, na het enorme succes in Parijs, voor het eerst in Brussel op het Paleizenplein te bewonderen. Het topevenement dat opende op 20 december 2013 vindt nog plaats tot 9 februari 2014.

De inspiratie voor de sculpturen werd gezocht in de wondere wereld van het stripverhaal. Meer dan vierhonderdtwintig ton ijs werd aangevoerd om de bezoekers mee te nemen naar de wereld van Kuifje, Kwik en Flupke, de Smurfen, Guust Flater, Asterix en nog veel anderen.

Ook werd gedacht aan de vele gebouwen en monumenten uit het Brusselse die het achtergronddecor vormen voor de ijsbeelden.

Initiatiefnemers Ice Magic uit Brussel en de Toeristische Dienst van Brussel contacteerden De Boer Tenten voor de levering van alle structuren.

Voor de ijshal werd een thermisch geïsoleerd Delta paviljoen van 1000m²gebouwd. Voor de restauranttent werd een Aluvista van 15x30 voorzien.

Deco-Fact voorzag al deze structuren van een stijlvolle zwarte stoffering.

Vergeet zeker je warme kledij niet en ril van bewondering tot 9 februari 2014, want in het paviljoen is de temperatuur zowaar -6°C.

 

ZOUTE GRAND PRIX knap aangekleed door Deco-Fact
09 december 2013

Van 10 tot 13 oktober konden autoliefhebbers weer genieten van een luxe weekend in Knokke-Heist. Het exclusief weekend van ZOUTE EVENTS®, in samenwerking met DLB CONCEPT en Veldeman Structure Solutions, toverde Knokke-Heist om tot een geweldig autofeest van 's werelds meest prestigieuze automerken.

Voor de exclusieve stoffering van de VIP tenten mocht Deco-Fact niet ontbreken.

Op het programma stond:

ZOUTE TOP MARQUES®

Een tentoonstelling van 13 premium auto partners op de Kustlaan en het Albertplein waar de nieuwste creaties en Belgische premières werden voorgesteld.

ZOUTE RALLY® een regelmatigheidsrally en ballade voor 160 prestigieuze oldtimers met eerste inschrijvingsdatum tussen 1920 en 1965 ligt. De rally startte in Knokke op vrijdagochtend om in de late namiddag terug te finishen in Knokke- Het Zoute.

ZOUTE SALE® by Bonhams

In de VIP tent op het Albertplein werd dit jaar op vrijdagavond voor het eerst een veiling van oldtimers georganiseerd door het Britse veilinghuis Bonhams 1793.

ZOUTE GT TOUR®

Op zondagochtend vond de tweede editie van de ZOUTE GT TOUR® plaats. Een ballade met roadbook vanuit het binnenland via pittoreske wegen naar Knokke. Een ballade exclusief voor moderne GT wagens jonger dan 20 jaar.

ZOUTE CONCOURS D'ELEGANCE®

Het geslaagde ZOUTE GRAND PRIX® weekend met maar dan 100.000 bezoekers eindigde op zondagnamiddag met het concours d'Elegance op Fairway 1 van de Royal Zoute Golf Club. Een gelimiteerd aantal exclusieve wagens werden onderverdeeld in een pre- en post-war categorie. De wagens werden gejureerd door een bekende internationale jury.

De stoffering van Deco-Fact was te bewonderen in de Royal Zoute Drivers Club op de dijk aan het Albertsplein. Hier stoffeerde Deco-Fact een aluhal 20x25 met zwarte dak en zijwandstoffering.

Voor de Ferrari expositie ,enkele meters verderop ook op de dijk, werden 2 aluhallen van 10x10 aaneengeschakeld en in het wit gestoffeerd.

In de centrale tent op het Albertplein, een aluhal van 15x45, werden enkel de zijwanden gestoffeerd.

En de aluhal 20x50 op de Royal Zoute Golfclub voor het prestigieuze Gala diner op zaterdagavond werd volledig zwart aangekleed. De zwarte stoffering, de prachtige lusters en stijlvolle decoratie zorgden voor een unieke sfeer.

 

Deco-Fact kleedt Film Fest vakkundig aan
22 november 2013

 Van 8 tot en met 19 oktober vond in Gent de 40ste editie plaats van het ondertussen wijd en zijd bekende filmfestival dat sinds dit jaar de naam Film Fest draagt.

Om de VIP-accommodatie volgens de regels van de kunst in te richten, deed de organisatie voor het vierde jaar op rij beroep op de specialisten van Deco-Fact.

Het Gentse filmgebeuren ontstond in 1974 en groeide gestaag uit van een lokaal gebeuren tot het evenement dat vandaag weerklank vindt in de ganse (film)wereld.

Ook en vooral dankzij de organisatie van de World Soundtrack Awards heeft het Film Fest, zoals het gebeuren vandaag heet, sinds 2001 de wind in de zeilen.

Internationaal staat het meerdaagse filmevent hoog in aanzien, vandaar dat logischerwijze ook aan de ontvangst van de VIP uiterste zorg wordt besteed.

Film Fest schakelde voor het vierde jaar op rij Deco-Fact in om het filmfestival vakkundig aan te kleden.

Deco-Fact stoffeerde voor deze 40ste editie alle VIP-accommodatie in een bijzonder sfeervolle lichtgrijze stoffering.

In al deze tenten werden zowel de daken als de zijwanden gestoffeerd in een strak gehangen lichtgrijze stoffering die samen met de verlichting en de decoratie een unieke sfeer creëerde voor deze speciale feestelijke editie.

 

Deco-Fact opnieuw van de partij op Optima Open
21 oktober 2013

Van 15 tot en met 18 augustus speelden voormalige tennissterren zoal Boris Becker en Henri Leconte tegen elkaar op de Optima Open ATP Champions tornooi in Knokke-Heist.

Deco-Fact bekleedde voor het derde jaar op rij de alu-hallen en pyramides van De Boer.

De Optima Open maakt deel uit van de ATP Champions Tour, een concept dat door de jaren heen één van de favoriete competities bij het grote publiek is geworden. De sportieve tornooien vormen de perfecte gelegenheid voor tennisliefhebbers om te genieten van wedstrijden op topniveau in een ontspannen sfeer.

Op de Optima Open 2013, die zoals ieder jaar werd georganiseerd in de Royal Zoute Tennis Club in Knokke-Heist, werden zowel het VIP- als publieksdorp, de cateringzone en alle kantoor- en persaccommodaties door Deco-Fact in een strak wit jasje gestoken.

De dak- en wandstoffering van de aluhallen in combinatie met de chalets met hun kleurrijke decoratie en tapijten creëerden een ontspannen en gezellige sfeer die onlosmakelijk deel uitmaakt van de Optima Open.

Mede dankzij de stijlvolle aankleding door Deco-Fact werden de alu-hallen en pyramides van De Boer dé perfecte plaats om gezellig te vertoeven tussen en na de wedstrijden.

 

Deco-Fact richt VIP in op Flanders Horse Event 2013
20 september 2013

Ook dit jaar trokken tal van paardenliefhebbers naar Beervelde om deel te nemen aan het inmiddels wijd en zijd bekend Flanders Horse Event.

Om de exclusieve uitstraling van het event extra in de verf te zetten, koos Neptunus Structures ook dit jaar weer om samen te werken met Deco-Fact voor de inrichting van de VIP-structuren.

Flanders Horse Event is één van de grootste evenementen voor de paardensport in België. Het prestigieuze gebeuren vond dit jaar plaats van 8 tot 11 augustus in Beervelde.

Tijdens het Flanders Horse Event krijgen bedrijven de kans om uitgebreid te netwerken en hun producten aan hun klanten te tonen in de verschillende Vip Aluhallen.

Net als in het verleden opteerde Neptunus Structures met het oog in de exclusieve inrichting van de VIP-ruimte voor een samenwerking met Deco-Fact. De VIP Aluhal van 16 x 55 m kreeg een witte hemelstoffering en rode zijwandstoffering. Ook de lage scheidingswanden voor de VIP-tafels kregen een rode stoffering aangemeten.

De VIP Village kreeg een onderkomen in een Aluhal van 16 x 40 m die volledig in het zwart werd gestoffeerd. Deco-Fact zorgde hier ook voor zwarte gestoffeerde scheidingswanden waar de exposanten hun producten in de kijker konden zetten.

In de Business Club, een Aluhal vn 10 x 70 m waar bedrijven een volledige loge kunnen huren, werd de tent volledig in het wit gestoffeerd. De afscheidingswanden van de loges kregen een frisse oranje kleur mee.

Alle bezoekers waren het er over eens: de kleurrijke wanden en de zijwandstoffering in combinatie met de aantrekkelijke decoratie bezorgde Flanders Horse Event de exclusiviteit die bij het evenement hoort. 

Deco-Fact alom vertegenwoordigd op zomerfestivals
20 augustus 2013

 De zomer en daarmee ook het drukke festivalseizoen loopt stilletjes op zijn einde. België, het festivalmekka voor alle muziekliefhebbers, startte het festivalseizoen met Werchter Boutique en eindigt tradioneelgetrouw half september met Leffinge Leure.

Naast de vele podia en de artiesten is de decoratie van tenten op festivals zowel voor het grote publiek als de VIP-area's de laatste jaren enorm opgekomen.

Deco-Fact, de specialist in stoffering van tenten, kan dan ook niet ontbreken voor de stoffering van de VIP-tenten op de festivals

Zo kon je de stoffering van Deco-Fact bewonderen op de meeste festivals.

 

  • Op Pinkpop bij onze Nederburen in Landraaf werden de artiestentent en Headliners Village door Deco-Fact gestoffeerd.

  • Van half juni tot half juli was de stoffering van Deco-fact te zien in de VIP-tenten en de artistcatering vanWerchter Boutique – Rock Werchter – Werchter Classic en het afsluitend concert The Wall. De opstelling van de VIP-area varieerde per event van 1250m2 tot 3000m2 aan gestoffeerde tenten.

  • In Blankenberge kan je nog tot begin september het Q-Beach House bezoeken. Deco-Fact verzorgde ook hier de hemel en zijwandstoffering van alle units.

  • Op Les Ardentes in Luik werd de VIP-etagehal van 8m x 35 m zowel parterre als op de eerste etage van een passende stoffering voorzien.

  • Gent Jazz dat plaatsvond van 11 tot 21 juli werd wederom voorzien van een stofje van Deco-Fact. De grote concerttent van 40m x 59m werd aan de zijde voor het publiek voorzien van een witte hemelstoffering die naadloos aansloot op de zwarte hemelstoffering boven het podium.

  • Ook op het festival Zwarte Cross in Lievelde nederland was Deco-Fact present voor de stoffering van de VIP aluhal 20m x 30m.

  • De stoffering van Deco-Fact mocht natuurlijk niet ontbreken op het Boomtownfestival aan de Kouter in Gent.

  • Tomorrowland, het festival waar al je dromen uitkomen, pakte deze editie uit met een nieuw podium 'The Garden of Madness'. Hiervoor werd een Evolution op een ponton op het water gebouwd en het dak gestoffeerd door Deco-Fact. Zowel binnen als buiten was deze tent versierd met de mooiste bloemdecoraties. Van een eyecatcher gesproken ...


  •  
 

 

 

Nieuwe trend gespot in tentenwereld!
21 mei 2013

Booghallen zijn de nieuwe trend om je event een exclusieve uitstraling te bieden.
Deco-Fact de specialist in stoffering van tenten is wederom uw vertrouwde partner om deze structuren te voorzien van een passende dak- en zijwandstoffering.
Deco-Fact beschikt over strakke stoffering uit voorraad voor vrijwel elk type van booghal in de kleuren wit en zwart, waarbij de vorm van de boog behouden wordt.
Hierdoor creëert u een unieke sfeer en wordt de gebogen dakvorm een eyecatcher op uw event. Wilt u helemaal uit de bocht gaan dan kan u ook kiezen voor een stoffering op maat gemaakt met keuze uit 24 verschillende kleuren.
Waarschijnlijk heeft u onze stoffering onlangs al bewonderd. In Kortrijk decoreerden wij de nieuwe Arcade booghal van All Events, voor de beurs Eccentric in Knokke plaatste Neptunus Structures een tentencomplex met o.a. een booghal van 10x65 die door Deco-fact voorzien werd van een witte hemelstoffering en op de jongste kerstmarkt van Leuven zorgden wij voor een zwarte verduisterende stoffering in de Arcade booghal van Veldeman Structure Solutions.     
 



 

Deco-Fact kleedt WK wielrennen sfeervol aan
11 januari 2013

 In opdracht van Neptunus Structures voorzag Deco-Fact tijdens het afgelopen WK wielrennen alle VIP structuren van passende stoffering en logebouw. Het achtdaagse gebeuren in Nederlands Limburg gaat terecht als 'een van de mooiste ooit' de geschiedenis in. De organisatie kreeg immers lof uit alle gelederen van de wielersport.

De uitstekende reacties sloegen niet alleen op de uitstekend georganiseerde sportieve aspecten, maar evenzeer op de infrastructurele omkadering.

Aangezien op het WK niet alleen de eliterenners bij de mannen aan de slag waren, maar ook de dames, beloften en junioren om de wereldtitel streden, fungeerden de door Neptunus Structures opgetrokken tentencomplexen acht dagen lang als pleisterplaats voor de nodige gasten.

Het Limburgse Neptunus, specialist in tenten voor evenementen en demontabel bouwen, leverde naast de themapaviljoens en hospitality houses ook de complete accommodatie voor de aankomstzone, waar in geen tijd een compleet hospitality-, technisch- en persdorp verrees.

De talrijke bezoekers toefden er mede dankzij de smaakvolle stoffering van Deco-Fact in een sfeervolle omgeving die bij iedereen in de smaak viel. In totaal stoffeerde Deco-Fact er zo'n 7500 m² aan tenten, waaronder de aankleding van een galeria van 16 m x 40 m, 2 etagehallen van 16 m x 80 m en alle pagodetenten van 10 m x 10 m.